19.4.2012

Clean our iCloud מסירים את הענן השחור מתעשיית האינטרנט

קמפיין חדש מגרינפיס ובדרך כלל בסוף גרינפיס מצליחים


Greenpeace Mediterraneanהדבר המלוכלך ביותר שתמצאו באינטרנט
18 באפריל 2012
ביום שלישי ה - 20 למרץ אנחנו צועדים לכנסת.



גרינפיס העולמי השיק דו"ח חדש ובו מידע על האמת העגומה לגבי כמות הפחם העצומה שצורכות חוות השרתים של תעשיית האינטרנט - ה"ענן".
אילו הענן היה מדינה, צריכת החשמל שלה הייתה מדורגת חמישית בעולם.

כדי להפעיל את שירותי הענן, נפלטים לאוויר מדי יום טונות של חומרים מזהמים, הגורמים בין היתר לאסטמה ומחלות אחרות, ומאיצים את שינויי האקלים.

לחצו כאן לכתוב כבר עכשיו למנהלים של Microsoft, Amazon ושל Apple, ולבקש מהם להפסיק את השימוש בפחם המזהם.

כולנו אוהבים ומשתשמים ברשת האינטרנט ומברכים על הקדמה והאפשרויות האין סופיות שהיא מעמדיה בפנינו. עם זאת, תעשיית "הענן" היא אחד ממקורות צריכת החשמל הגדולים בעולם, והיא הולכת וגדלה מידי יום. החשמל שמניע את ה"ענן" מיוצר ברובו משריפת פחם או על ידי תחנות כוח גרעיניות מסוכנות.

זה אפילו אפשרי! חברות רבות בתעשייה כמו: Google ,Yahoo והודות לכם, גם חברת Facebook כבר משתמשות בפתרונות המבוססים על אנרגיות מתחדשות.

לכן היום אנו מתחילים במסע חשוב שמטרתו לשכנע את החברות Microsoft, Amazon וגם Apple - שלוש חברות שבבעלותן מרכזי הנתונים הגדולים ביותר בעולם - לעשות את הצעד המשמעותי גם הן.

אפשר להשפיע על תעשיית הטכנולוגיה לקחת את הההחלטה החיונית, לנטוש את השימוש בפחם המסוכן ולעבור לאנרגיות נקיות בהפעלת השרתים שלהן.

סטיב ג'ובס אמר פעם "... אלו שמשוגעים מספיק לחשוב שהם יכולים לשנות את העולם – הם אלו שעושים זאת." היום הגיע הזמן שהחברות האלה יפעלו ברוח הדברים הללו. ועלינו להוביל אותן בדרך חיונית זו.

לחצו כאן לכתוב כבר עכשיו למנהלים של Microsoft, Amazon ושל Apple, ולבקש מהם להפסיק את השימוש בפחם המזהם.



Let's get the internet off coal

Giant data centres which store and send the terabytes of pictures, emails, songs and streaming videos we enjoy every day are now one of the fastest growing sources of new electricity demand in the world. Every day, tons of asthma-inducing, climate destroying coal pollution is thrown in the air to keep the Internet humming.
But there’s hope! The tech industry is led by a few very large companies who can choose to quit the coal habit. Thanks to you, Facebook already has. So we're kicking off a campaign to see Microsoft, Amazon, and Apple — three of the largest owners of data centres in the world — make the switch. You can help us get their attention by being one of 100,000 people to write a message in the next 48 hours.
Send a message to the CEOs of Apple, Amazon and Microsoft now and tell them to clean our cloud! 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה